View Single Post
Ikke med LSD, Men med Ayahuasca. Jeg ble besøkt av alle dyrene jeg hadde spist. de kom og la seg rundt meg og oppå meg. De var nesten som en sky av millioner av sjeler og viste meg livene de hadde levd før de døde. De brettet seg forsiktig rundt meg og jeg følte varmen deres. Naturen Er spis eller bli spist, så der var ingen "resentment" eller "hvordan kunne du!" mot meg for det, men de ønsket å vise meg livene de hadde levd for at jeg skulle få burgeren min de ville fortelle meg sine historier, og jeg følte døden deres langt inn i sjelen, og jeg gråt. Jeg er ikke 100% vegansk, jeg er mer deltids vegetarianer. Spiser vegetariansk hjemme og på jobb, men kan bestille kjøtt når vi en sjelden gang er ute og spiser. Mennpsykedelica har gitt meg så mye empati og respekt for alt annet liv at jeg redder selv edderkopper der jeg kan fra å bli tatt av støvsugeren. Jager dem opp på veggen så de er trygge scåde kan lage nytt nett etterpå

Jeg tror ikke jeg vil si "man visste ikke bedre før" da var det snakk om overlevelse. Ren oberlevelse. Følelsen til dyra måtte komme i andre rekke. Det at vi i det hele tatt KAN være vegetarianere er ett stort privilegium når man før måtte hive i seg alt man klarte av kalorier for ikke å dø og være takknemlig for alt man fikk i seg.
Sist endret av Mokkasinen; 27. januar 2021 kl. 15:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.