View Single Post
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Mtp. at du er femten, eller noko deromkring, så tipper eg dei vil ha ein rimeleg restriktiv foreskrivingspraksis på valium. Om du har gått på doser som gjer det uforsvarleg å kutte tvert kan det tenkast dei gjev deg ein dagsdose eller tre, slik at du overlever jula - og forhåpentlegvis melder legen din til helsetilsynet.
Vis hele sitatet...
Jeg er 17? Har gått på det i 2,5 måneder , ikke høye doser da , 18 MG om dagen
Men krise krise , må få ordnet innen jeg går tom ihvertfall , 27 er apotek åpent , så får håpe

Sitat av vidarlo Vis innlegg
Mtp. at du er femten, eller noko deromkring, så tipper eg dei vil ha ein rimeleg restriktiv foreskrivingspraksis på valium. Om du har gått på doser som gjer det uforsvarleg å kutte tvert kan det tenkast dei gjev deg ein dagsdose eller tre, slik at du overlever jula - og forhåpentlegvis melder legen din til helsetilsynet.
Vis hele sitatet...
Melde legen til helsetilsynet?
Fordi legen har skrevet ut benzo til folk under 18?

Sitat av Keiko Snoopy xD Vis innlegg
Jeg er 17? Har gått på det i 2,5 måneder , ikke høye doser da , 18 MG om dagen
Men krise krise , må få ordnet innen jeg går tom ihvertfall , 27 er apotek åpent , så får håpe


Melde legen til helsetilsynet?
Fordi legen har skrevet ut benzo til folk under 18?
Vis hele sitatet...
Eventuelt har jeg noe Ksalol , men det gjør bare vondt verre å bli avhengig av det
Sist endret av Keiko Snoopy xD; 26. desember 2019 kl. 00:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.