View Single Post
Sitat av Sinken Vis innlegg
Høres ut som om han bør finne seg en ny psykiater, om det er sånn han opplever det.


Det er forskjell på å ta benzo i krisesituasjoner, og det å ta det daglig. Om han begynner å bli avhengig er det uansett en veldig dårlig ide å fortsette. Det kommer bare til å gjøre vondt verre i det lange løp
Vis hele sitatet...
Poenget er jo at han er i en krisesituasjon. Har krisesituasjoner en bestemt tid?

Jeg setter pris på at du kommer med konstruktiv kritikk her dog.
Kom likevel gjerne med eksempler eller argumenter. Jeg har jo allerede sagt at han har brukt samme dose i et halvt år (litt mer) og dette burde være en indikasjon på at han ikke akkurat er avhengig. Som kjent har benzoer en tendens til å gjøre forbrukerne mer lystne på høyere doser.

Sitat av Sinken Vis innlegg
Jeg føler jeg har nevnt mange konstruktive ting. Kanskje du hadde innsett det om du faktisk hadde lest og svart på det, istedenfor å ta opp bagateller.

Ja men herregud. Jeg har vokst opp med meg selv veldig lenge, og jeg kjenner ikke en gang mitt eget genom. Jeg vil veldig gjerne ha en link, som du så fint sa finnes, hvor det står at man kan se på en person om de bli avhengig av benzo.
Vis hele sitatet...

Nevn gjerne konstruktive ting du har kommet med, som ikke er i sammenheng med kritikk.

Om du ikke kjenner ditt "eget genom", bør du vite at det er fullt mulig å forske på det. Hadde jeg kjent deg og slekta di fra du ble født, ville jeg hatt et godt grunnlag. Du kan google det om du er oppriktig interessert.

"addiction genetic predisposition" gjerne på schoolar.google

Men nå vil jeg ikke spore mer av her. Ville ha erfaringer og råd jeg

Hva jeg håpet på da jeg posta dette:
"jeg syns benzo funker best, fordi (erfaring)"
"jeg syns ikke benzo funker, fordi (erfaring)"
^ Samme med psykiater/psykolog.

Bare ikke kom med personangrep, upassende antakelser eller spydigheter.
Kompisen min har vært gjennom mye dritt som jeg ikke ønsker å poste her, så ikke si at han "sutrer" eller kom med antakelser om at han er avhengig. Hadde han vært det, ville han prøvd litt selv. Han prøver ikke selv, og det er nettopp derfor jeg blir desperat...

Beklager om jeg har vært spydig mot noen, men sånn blir det når jeg ikke føler at jeg blir tatt seriøst.
Sist endret av Crushed; 8. desember 2015 kl. 03:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.