View Single Post
Takk for svar, Nether!

Jeg tviler ikke på at legen vet hva han driver med, jeg bare skjønner ikke hvordan han kan rappe benzoen fra kompisen min, når det er det eneste som har fått han litt tilbake.. Nå sier han ja til å være med ut å kjøpe pottis og se film, han er med på bryllup, han orker å bli med på barnebursdag.. Tidligere har han ikke orket en dritt.. Skjønner ikke hvorfor legen skal ta fra han det eneste som funker.

Han har holdt seg hjemme og vært en helt annen person i flere år nå, selv om han alltid har vært min nærmeste venn. Etter benzoen begynte han å snakke og bli seg selv. Skjønner ikke hvorfor legen ikke kan vurdere hver person fremfor å skjære alle under en kam. "Isak" har uansett alltid vært redd for å misbruke noe som helst, og er så godt som avholds uansett. Hadde vært en annen sak om det var meg :P

Nether: Jeg spurte han forresten om hvorfor, og legen hadde sagt "det er ikke bra for deg"
Akkurat som noe av det andre har vært bra.

Nå er han på 5mgV og må trappe ned til halv dose, 1/4 dose, annenhver dag og så slutt. Totalt fire uker.

Om psykoterapien hadde vist progresjon, ville jeg skjønt det. Når han derimot sliter som faen etter flere år med psykisk terapi, så ser jeg virkelig ikke hensikten i å eksponere han for et liv uten dritt og så gi han tilbake livet med angst og dritt.. Hvordan ville dere reagert, tror dere??
Sist endret av Crushed; 8. desember 2015 kl. 01:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.