View Single Post
Sexy as fuck.
Mozzie's Avatar
Sitat av Hightime Vis innlegg
Kanskje greit at du opplyser om hele saken, Mozzie?
Ikke bare skriver ned det som du syns passer best for at du skal kunne stille politiet i ett dårlig lys.

Denne karen var tydeligvis en kjenning av politiet og skulle uansett vært inne til avhør i en annen sak.

Idioter finner man overalt & i alle yrker, til og med politiet.
Folk som konstant slenger skjellsord, kaller politiet for ditt & datt, burde muligens få tak i no selvinnsikt en eller annen plass.

Hvis alle møter du har hatt med politiet har vært utelukkende negativ så vil jeg tørre påstå at man kanskje burde starte med se på hvordan man selv oppfører seg i møte med de.
Oppfører man seg som en liten sjid unge i møte med de så kan du ikke regne med at de ska være verdens hyggeligste tilbake.
Har hatt mine møter & konfrontasjoner med politiet, mitt inntrykk er i hvert fall at de aller fleste tjenestemenn oppfører seg bra/gjør jobben sin på en strålende måte hvis man oppfører seg voksent og med en smuule normal folkeskikk.
Vis hele sitatet...

Har samme oppfatning av Politiet som deg, men syns de flexer overdrevent med muskler i akkurat denne saken. Mannen er vell hjemmekjær som de fleste av oss.