View Single Post
Må bare dele en episode som skjedde meg noen år tilbake:

Jeg gikk på skole, og vedsiden av trente jeg en god del, bare for å legge litt løp til min gøyale historie med politiet. Må også si at jeg respekterer politiet mye, de gjør bare jobben sin. Finnes idioter i alle yrker også videre.

IallefallN det var helg, jeg hadde fri på lørdag fra jobb, og ei gammel venninne hadde spurt etter skyss fra ett tettsted i trondheim på sørsida inn til byen (kompis kjøring, stor kriminelt). Ett sted det er kjent for flere at det er litt shady handel og folk men stort sett glade både norske og ikke etnisk norske familier, men stor blanding kulturmessig, og mye små gangstere og større tuff-guys.

Iallefall, hadde trent tung styrke den dagen, gjorde forsøk på 180kg markløft, greide det, men sprakk blodkar i kinn og øyene ble litt sprengte og. Ferdig økt rundt ca 17-18:00 tiden, var hjemme og dusja, spiste etc, ikke noe suspekt aktivitet. Ventet på klokka og gama litt og dro etterhvert rundt 22:00 tiden ut for å plukke de opp, ting tok lengre tid enn venta, de var treige. Jeg sto alene på en stor parkeringsplass ved blokkene, begynte å kjede meg så jeg rydda like godt i baggasjerommet på bilen, astra stasjonsvogn. Da jeg satte meg inn igjen merka jeg at det var en bil på andre siden av parkeringsplassen, som det virket som kjørte ufattelig seint mot meg? Kikka bak i alle speil i stor forundring, trodde jeg sto i veien for ham eller noe. Så jeg kjørte ut av parkeringsplassen, bort til nærbutikken, han fulgte etter, han så meg ikke med det første, så jeg kjørte bare ut fra p-plassen på butikken og tilbake der vi kom fra, og han kom etter hakk i hæl, kjørte dermed vidre i frykt for at han ille huke meg for pirat aktivitet

Endelig signaliserte han meg til å stoppe med langlysene sine. Kom til min bil, jeg var faktisk små nervøs til autoritet av alle de samme grunner som jeg tror ts var det. Ville se førerkort etc, lurte på hva jeg gjorde, glimtet litt på meg og fjeset mitt og spurte videre hva jeg holdt på med før jeg kom hit, svarte ærlig det med spilling og trening. Så! Kom den med mine øyne, "du ser litt rød ut på øyene?" Mitt svar: "jepp, gjorde forsøk på 180kgs markløft i dag, sprengte vel årer både i kinn og øyne". Fra med det var alt ok, takket for sammarbeidet og dro vidre. Det er profft det gutten min ordentlig. Maks 5min.

Husk at alle trenger trening i å se alt, med mindre kisen er ubrukelig av en eller annen grunn.