View Single Post
Morpho menelaus
AXiMe's Avatar
274
Sitat av Endorfin Vis innlegg
Dette blir for dumt. Politi som bruker vold mot mennesker som er uskyldige, spesielt uten å nøle, tror jeg man omtrent aldri hører om! Hvorfor tror folk at alle i politiet er ondskapsfulle mennesker som er ute etter å lage faenskap?! Dette gidder jeg ikke diskutere en gang. Det blir for useriøst!
Vis hele sitatet...
Folk som kjøper og selger rusmidler, kjøper sex, nekter å betale skatt, blir regelmessig overmannet fysisk og kastet i fengsel, uten å noensinne ha gjort noe galt mot noen andre, og det er bare de aller første eksemplene som dukket opp i hodet mitt.

Sitat av Endorfin Vis innlegg
Man blir ikke overmannet fysisk og kastet i et bur hvis man innrømmer at man har røyket weed. Dessuten har jeg ikke sagt jeg ikke skjønne hvorfor dem lyver. Jeg sa at det ikke er rart at politiet stoler på hvem som helst når de er vant til at alle lyver til dem.
Vis hele sitatet...
Folk som kjøper, bruker og/eller selger alskens rusmidler blir fengslet svært regelmessig. Greit nok at de ikke stoler på deg, poenget er at de ikke har noen rett til å spørre deg ut om slikt, eller å kaste deg i fengsel for det, da du ikke har gjort noe galt mot noen.
Sist endret av AXiMe; 8. april 2014 kl. 20:57.