View Single Post
Sitat av AXiMe Vis innlegg
Jeg har gudskjelov så å si ikke hatt noe kontakt med politiet. Du har all rett til å synes det du gjør, men jeg mener at det å anerkjenne jobben til folk som ikke nøler med å utsette folk som ikke har gjort noe galt for vold, ikke er spesielt empatisk overfor dine medmennesker.
Vis hele sitatet...
Dette blir for dumt. Politi som bruker vold mot mennesker som er uskyldige, spesielt uten å nøle, tror jeg man omtrent aldri hører om! Hvorfor tror folk at alle i politiet er ondskapsfulle mennesker som er ute etter å lage faenskap?! Dette gidder jeg ikke diskutere en gang. Det blir for useriøst!

Sitat av AXiMe Vis innlegg
Hvis du har røyket weed, og alt du ønsker er å bli latt være i fred, så er det ikke rart du lyver til folk som ville overmannet deg fysisk og kastet deg i et bur hvis de hadde fått vite det.
Vis hele sitatet...
Man blir ikke overmannet fysisk og kastet i et bur hvis man innrømmer at man har røyket weed. Dessuten har jeg ikke sagt jeg ikke skjønne hvorfor dem lyver. Jeg sa at det ikke er rart at politiet stoler på hvem som helst når de er vant til at alle lyver til dem.
Sist endret av Endorfin; 8. april 2014 kl. 19:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.