View Single Post
Sitat av AXiMe Vis innlegg
Jeg har ingen tillit til eller respekt for en gruppe mennesker som mot mennesker som ikke har gjort en flue fortred, er villige til å overmanne dem og sette dem i et bur, alt ved bruk av fysisk makt. Jeg er glad ting som dette skjer, slik at andre kanskje etter hvert forstår hva slags gruppe mennesker dette er, og glad for å se at det er andre her som allerede forstår dette.
Vis hele sitatet...
Mitt syn og erfaringer av folk som uttaler seg slik som du gjør er i de aller fleste tilfeller kriminelle/småkriminelle selv, eller at de ikke er voksne og modne nok til å forstå hva som faktisk skjer her i verden. Så klart må politiet kanskje heve stemmen om du er frekk eller voldelig mot politiet. Så lenge du klarer å oppføre deg, så gjør politiet det de kan for at du skal føle deg komfortabel. Ihvertfall de alle fleste politifolk.

Politiyrket er et yrke hvor du jobber veldig mye med mennesker, og dette er veldig forskjellige typer mennesker! De fleste som jobber i dette yrket, jobber der fordi de er glad i mennesker, og de ønsker å hjelpe dem. Ikke bare offrene, men også de kriminelle. Det finnes jo så klart unntak. Men en del av dere tenker alt for mye på disse få unntakene, og drar alle under en kam.

Jeg har vært masse i kontakt med politiet. Selv om jeg har vært mistenkt, og jeg har gjort noen små feil i livet, så har de alle sammen vært hyggelige mot meg, de har gjort det de kan for å hjelpe meg, og de har også gjort det de kan for at jeg skal føle meg komfortabel under samtalene våre.

Jeg synes at politiet gjør en kjempebra jobb!
Sist endret av Endorfin; 8. april 2014 kl. 12:30.