View Single Post
Sitat av Taurean Vis innlegg
The nameless: Det er veldig avhengig av hvor forhåndsdømmende foreldra er. I 99% av tilfeller er ikke foreldra så snille at de velger å forstå situasjonen din. "Mors" (eller "fars") - instinktet slår inn med èn gang uten omtanke. Å begynne å fortelle om de "gode" sidene ved hasj vil være en dårlig idè, det vil være som å gi dem inntrykk av at du er fullstendig hjernevaska. Og hvis det er gått -så- langt, er det på tide å tenke seg om to ganger anyways...

Drikker alkohol selv, passer selvfølgelig på at det går en god stund imellom hver fyll så jeg kan fungere i livet i mellomtida...
Vis hele sitatet...
Det stemmer som du sier at det avhenger av foreldrene hva slags personlig syn de har. men tror du ikke foreldrene blir glade viss de ser at barnet sitt faktisk har baller nok til og fortelle at du har tatt et "viktig" valg i livet? at du velger og være åpen om valgene dine, dette vil du få kreds for av de fleste foreldre. selv om de ikke liker cannabis så vil de like at du kommer og snakker med dem.
når jeg ble tatt hadde jeg skjult det ganske intenst for dem i en lengre periode der de hadde skyhøy mistanke. da sa de at det hadde vært bedre om jeg sa det og ikke løp rundt og skjulte det siden de følte seg så på utsiden og hjelpesløse.

og jeg mente ikke at du skulle snakke om de gode alla skryte det opp i skyene men heller være sakelig for hvorfor du velger og røyke. det bare viser at du faktisk ikke bare er en random dude som røyker for og være kul.