View Single Post
Vært i akkurat samme situasjon som deg, bare at jeg fant eksen min i seng med en nær kompis av meg. Fant ut de knulla mens jeg lå korka over på sofaen hans.

Jeg ødela livet mitt helt. Gikk inn for å ødelegge livene deres så mye jeg kunne. Effekten ble at jeg ødela mitt eget liv like mye. Jeg tenkte som deg at jeg aldri skulle røre nåla. Hadde ekstrem sprøyteskrekk i tillegg.

Jeg endte opp på heroin. Det hjelper der og da, men er ikke verd det. Jeg fucka opp lærlingeplassen min, ødela forholdet litt til 90% av vennene mine.

Måtte kutte kontakten med alle jeg kjente, siden de prøvde å pushe på meg drugs selv om jeg prøvde å slutte. Nå sitter jeg her med et voldsomt alkoholforbruk, siden det erstatta annen rus etter jeg begynte på urinprøver.

Nå sitter jeg her, ensom og nesten helt uten venner. Hver dag er en kamp for meg. Har så helvetes lyst å ruse meg igjen. Mista livslysten min helt. Tro meg, det er ikke verd det i hele tatt. Snakk med noen om problemene dine. Kontakt rustjenesten der du bor. Jeg snakker med psykolog en gang i uka.

Send en pm hvis du vil snakke. Vet hvor jævlig det er å føle seg som du gjør det.