Tråd: Knips
View Single Post
Ecstasy kan gi deg fine opplevelser, spesielt med mennesker du er glad i. Det koster ikke mye og det går stort sett fint i alle sammenhenger. Har hatt noen utrolig vakre opplevelser med det, og fått en kontakt med folk på det som er helt unik.
Jeg angrer ikke på de erfaringen jeg har hatt med det, men jeg vet at det er en ting jeg ikke kommer til å leke mye med i framtiden.
Du vet aldri hva du egentlig får når du spiser en knips, det kan være hva som helst i den, og stort sett er disse stoffene ganske skadelige. Spesiellt på langsikt.
Får du en knips med mye ren MDMA, MDA, MDE, eller liknende er du heldig. Ofte er det mye annet rart i dem. Men også disse stoffene, som knips egentlig skal inneholde er ganske skadelige for hjernen. Det har ikke noe å si hvor tøff psyke du har. Reseptorene i skallen tar skade av det uansett. Det kan lett utløse en latent psykose, skape depresjoner eller psykisk ubalanse.. Har spesielt opplevd de to sisnevnte selv..
Har også opplevd at i perioder etter jeg har tatt ecstasy, rett før jeg sovner, merker jeg at hele kroppen min blir lammet og jeg har vært ute av stand til å bevege meg.. Jeg har vært lys våken, med øynene åpne men helt lammet.. Det var sykt skummelt og ga meg skikkelig avsmak for disse stoffene..
Skal det eksprimenteres med slikt burde man prøve å få tak i ren MDMA eller no sånt. Da er du ihvertfal litt mer på den trygge siden...
(eller bare ta dimethyltryptamin i steden, mye bedre!)