View Single Post
Sitat av Poppee Vis innlegg
Spill på odds må ikke skatte så lenge spillselskapet har lisens i Eu/EØS. Er lisenses i Curaçao så må det skattes.
Linken ang han i BT som spilte poker og ikke skattet gjelder ikke her da Poker er ett spill ikke norsk tipping tilbyr.

Gambler selv og har tjent 390 000 på de siste 3 årene nå. Det som kan skje er at banken din sperrer kontoene dine og du må igjennom hvitvasking kontroll (det skjedde med meg i Nordea) pga mange overføringer til og fra utlandet.

Skjønner ikke helt hvorfor kompisen din betaler deg cash for å spille for han. Det er ett hav av betting selskaper der ute, er du limited hos Unibet feks så er det da bare å spille hos Nordicbet/Betsson eller noe annet...

Men det du kan risikere er at staten ser på dette som jobb i din case her, og da er du skattepliktig. Du skriver du er student og ikke i fast jobb og da ansees disse pengene som inntekt. Hadde du hatt 100% jobb vedsiden av hadde det vært 0 problem.
Vis hele sitatet...
Så med andre ord jeg må ikke skatte om jeg spiller hos Coolbet?

Har lest mye rundt dette emnet på oddsforum, og har aldri hørt om noen oddstipsere som har blitt tatt for å ikke skatte, selv de som lever av oddstipping.