View Single Post
Sitat av Cikey Vis innlegg
Jeg formoder du mener selskapet er registrert "i" et EØS land, ikke "som" et. Da gir setningen din mening og er i tråd med det som allerede har vært nevnt i tråden noen ganger, faktisk fra mitt første innlegg.

Estland er et EØS land og det er derfor ikke spesielt rart at de reklamerer med "Skattefrie" gevinster. Se igjen: https://www.skatteetaten.no/person/s...nn-post/1/5/2/

Det som er viktig for deg her er hvilke type spill du vinner på og hvorvidt de er klassifisert som skattefrie innen for de summene du eventuelt vinner.



Ønsker du at vi skal hjelpe deg å rasjonalisere bort muligheten for å få skattekrav mot deg, eller ønsker du faktiske råd? Det er klart de største sakene får mest oppmerksomhet men rapportering fra bankene går automatisk med så store beløper som flyttes inn og ut av kontoen din så muligheten for at skatteetaten kikker deg etter i kortene er naturligvis til stedet.



Ut av ingenting på slutten av året? Neppe. Men er det mulig skatteetaten vil skjønnsligne deg på bakgrunn av bank transaksjoner ved neste skatteoppgjør om du ikke selv fyller inn noe? Ja, definitivt.
Vis hele sitatet...
Hva mener du med skjønnsligne meg? Har ikke noe fast jobb, er student.