View Single Post
Da har jeg en ting til dere, men først vil jeg si at jeg er skeptisk til overnaturlige ting:

Min bror tok livet sitt i 09, og for noen mnd siden var moren min og noen venninder av hun på dette "Lisa Williams" showet. Etterhvert begynte hu å spørre etter en mor som mistet en sønn i selvmord, og ting som gjenkjente min mor. Min mor fikk sjokk, og klarte ikke røre seg, og en venn av mamma og broren min som mamma ikke viste var der steppet inn for hun.

Når hun da satt seg, så begynte ting å komme frem. Lisa Williams sa han var tilstedet i salen, dro frem masse om broren min, som stemte, men hun ALDRI kunne "gjettet" seg til. Han har ikke FB bruker, og han var medlem på relativt få sider, så hun kan ikke ha fått noe derfra. Moren min hadde ikke snakket til noen om broren min før showet, og jeg klarer virkelig ikke se hvordan Lisa Williams kan ha funnet ut dette.

Jeg har prøvd å dra opp dette til venner av meg som er helt imot at slike ting kan forekomme, og jeg får bare "Det er pisspreik alt sammen." så spør jeg "Hvor får hun det da ifra da? Hvordan kan ALT hun sier stemme?" og da får jeg alltid "Nei det, vet jeg ikke. Men det går ikke, det er umulig, kan bare drite i det."


Så hva mener dere? Jeg kan ikke se for meg at cold-reading fungerer på døde mennesker. (Ikke meningen å stjele tråden.)
Sist endret av Bruskork1; 14. februar 2012 kl. 19:11.