Tråd: Slåssing
View Single Post
Sitat av martin899 Vis innlegg
Hei.

Jeg har gjennom livet mitt vært i en del slossing av forskjellige grunner. Jeg er aldri den som slår først. jeg slår aldri i det heletatt når jeg tenker meg om. Grunnen er at jeg rett og slett er livredd for og drepe personen jeg slåss med. Det blir alltid til at jeg må ta de i bakken, uten noen form for slag.
Så spørsmålet er enkelt og greit, hvor er det jeg skal unngå og slå. For jeg vet at det fort kan renne over, og da er det greit og vite hvor man skal unngå og slå iallefall

På forhånd takk.
Vis hele sitatet...
Stort sett overalt. Du sier du er livredd for å drepe noen - da bør du bare ikke slå noen. Ikke fordi jeg har noen intensjon om å gjøre deg til et bedre menneske, men enkelt og greit fordi at med litt uflaks kan selv et malplassert slag resultere i omfattende skader.

En bekjent av meg endte f.eks opp med å knekke kjevebeinet på en kar 2 steder, etter at han med et tilsynelatende harmløst slag sendte fyren rett i fortauskanten.

Ellers ville jeg generelt sett gått for mageregionen, å slå pusten ut av folk er både effektivt og som regel relativt harmløst. I tillegg må du huske at om en person anmelder deg vil blåøyer bli dokumentert som legemsbeskadigelse på legevakten, mens mindre omfattende magesmerter ikke holder til mer enn en legemsfornærmelse.

En annen "trygg" måte er et spark mot lårmuskelen. Ola normann vil bli totalt nøytralisert av det, og muskelen heler seg selv.

Men som sagt, det tryggeste er å fortsette med å legge dem i bakken.