View Single Post
Sitat av Defending Vis innlegg
Jeg er 27 og har aldri hatt sex. Noe som nok skyldes at jeg har Aspergers Syndrom.
Det er svært frustrerende å ikke kunne være i stand til å verken være i et forhold eller ha sex med noen. Det har virkelig ødelagt meg på en måte som skremmer meg litt.

Så nei, jeg er heller ikke i stand til å ha en sexliste. Det ville i så fall være svært respektløst.
Vis hele sitatet...
Er også en kar med aspergers (dog veldig mild) Opplevde det litt sånn når jeg var yngre, var the creepy guy på skolen uten å få noe forklaring på hvorfor, holdt jævlig kjeft når jeg var 17 og var med en jente for å ikke ødelegge ryktet ho sitt.
Flyttet i 2019 og har vært med flere og hatt flere flørter, men når jeg drar hjem til hjemebyen så er jeg fortsatt husket som han jomfruen/creepy jævel og blitt kalt en taper pga det.

Ganske morsomt da at folk som er på nav og er tunge narkiser og er flere år eldre enn meg og ikke oppnådd 1/4 av det jeg har gjort kaller meg taper pga ryktet mitt på ungdomskolen/vgs.

Samfunnet har et overfokus på sex og menn sin verdi er nesten knyttet opp til hvor mange jenter de kan ligge med. Skal være helt ærlig eneste grunnen til at jeg går og ''jakter'' jenter er for å motbevise det folk mobba meg med når jeg yngre. Har hatt mye problemer med selvtillitten pga at jeg debuterte ''seint''