View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så igjen; mer anekdoter og direkte vas. Situasjonen du nevner er ikke nødvendigvis sammenlignbar med det TS spør om, noe du sannsynligvis hadde skjønt om du baserte innleggene dine på erfaring isteden for rykter og overfladiske nettsøk.

Har ignorert deg for lenge siden, men med all den dårlige informasjonen du sprer ser jeg meg dessverre nødt til å innimellom sjekke hva du skriver for å komme med en korreks basert på egenopplevde (og derfor mer verdifulle) erfaringer. Det virker som du googler og gjengir det enhver kan finne ut ila. tre minutter og sprer det videre som sannhet. Det bidrar ofte til å skape frykt.

Gjennomsnittsfreakeren har nok et annet syn på benzo enn hvermannsen, hvor de førstnevnte ofte har brukt det til rus i for ung alder, mens sistnevnte bruker de medisinsk. Innholdet i TS' poster og varsomheten ved å i det hele tatt å opprette denne tråden leder meg til å tro han tilhører siste gruppe, og da blir disse skrekkhistoriene ganske så irrelevante.

Den mengden sobril hos en med toleranse kombinert med noen glass vin etter noen timer vil etter all sannsynlighet (og erfaring) gå helt fint med litt aktsomhet. Sobril har veldig kort halvveringstid. Det kan ikke sammenlignes med ditt eksempel, som kan ha innebært en førstegangsbruker, kanskje sterkere benzo og mer frykt og alkohol inne i bildet.
Vis hele sitatet...
Hehe hva skal man si til slikt? Du beskylder meg for å komme med anekdoter, helt greit jeg har aldri sagt at det eksempelet var noe annet enn nettopp det, det var kun et eksempel på hvor galt det kan gå.

Men at du føler dine anekdoter er mer korrekt eller mer verdifull det står på din kappe.

At du har valgt ignore og likevel velger å lese det jeg skriver får jeg ikke gjort særlig med. Du bestemmer hvordan du bruker tiden din.

Ha en strålende dag.