View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av gladlaks Vis innlegg
Ser for meg kjøleskap og kanskje induksjonsovn, om ikke gass. Muligens strøm til oppvarming, om ikke diesel varmer. takvifter, tviler på at jeg går for air condition. Det er ønskelig å kunne lade laptop og mobiler, samt kraftig mobil trådløs ruter. lys ser jeg for meg LED over alt, masse forskjellige. Varmtvannstank hadde vært luxus. Hvis jeg går for dusj blir det nok med fotpumpe.
Vis hele sitatet...
Kjøleskap, lade laptop, mobil, takvifter etc. er snakk om eit par hundre watt. Eit lite kjøleskap er oppgitt til 119kWh/år, altså 320Wh per døgn. Mobil og laptop til saman blir kanskje 50W max, altså ca. 1kWh om det er på 24/7, realistisk sett rundt halvparten. Lys, sei ca. 100W LED, i bruk 4 timer for dag. Det er 400Wh
  • Lys, 400Wh
  • Mobil og laptop, 500Wh
  • Kjøleskap, 350Wh

Totalt <2kWh. Maksbelastning vert antakeleg i området 500W. Det er fullt ut overkommeleg med kombinasjon av generator og batteri. 2kWh blybatteri er overkommeleg, om du skal gjere det enkelt...

Skal du imidlertid dimensjonere skiten til å dritve induksjonsplate på 2-3kW, varmtvatn på 2kW, varme på 1kW... oboy. Då snakker du brått om peaklaster som er 4-5 gangen, og forbruk deretter.

Vel er elektrisitet praktisk, men når det kjem til lagring er faktisk hydrokarboner enklare. Og det er meir effektivt (mindre tap) å brenne dieselen i dieselvarmer for å lage varme, enn å brenne den i ein dieselmotor for å lage straum som du bruker til oppvarming. Det er meir effektivt å bruke gass i komfyren, enn å dille på med generator.

Einaste grunnen til å bruke høgverdig energi som straum til oppvarming er at vi har det lett tilgjengeleg, billeg. I eit scenario der du må generere den med fossile brennstoff er det idiotisk.