View Single Post
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Jeg ble forklart at Epsomsalt er en naturlig, enkel form for detox som da skal trekke avfallsstoffer fra kroppen.
Dette skal også mykgjøre huden, berolige nervesystemet og få musklene til å slappe av.
Vis hele sitatet...
Allerede her lukter det scam lang vei! Da skulle du ha spurt "Å? Hvilket toksin fjerner det?". Vi trenger ingen detox, så sant vi ikke har leversvikt! Og da vil jeg heller stole på en lege eller et sykehus. Og hvordan mener dem, at saltlake skal trekke "toksiner" ut igjennom huden?

Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Det sies at når man oppnår den fulle effekten vil hjernebølgene kunne gå fra alfa eller beta til theta. Dette er nyttig for kreativitet, probemløsning og læring. Jo oftere man bruker tanken (gjerne en time av per gang), desto lengre blir theta-periodene (dette skjer faktisk når vi våkner også). Theta kan virke som lett søvn eller ekstrem avslapning. [COLOR=Purple][/COLOR]
Vis hele sitatet...
I følge den svenske Wikipedia, er deltabølger dyp meditasjon eller søvn. Så hvorfor betale fult av gryn, for å sveve og sove i saltlake, når en kan gjøre dette i egen seng helt gratis?

Jeg anbefaler deg Skeptoid.