View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av venstrehook Vis innlegg
Rasisme? Unnskyld meg, men er du tjukk i huet ditt? Hvor i mitt innlegg nevner jeg noe om rase eller setter min egen rase over andres? Jeg sier min mening, som er at jeg ikke tror de som har flytta hit fra land i Midtøsten/Afrika har samme lojalitet til Norge og villigheten til å forsvare oss i en væpnet konflikt som det en etnisk norsk har. Og du kaller det fremmedfrykt og rasisme? Lær deg norsk a.
Vis hele sitatet...
Da får du få deg en smule tykkere hud, det er besynderlig komisk å se en tråd klage over moralen og standhaftigheten til dagens unge i Norge og så klarer man ikke ta litt kritikk en gang.

Innvandrere fra midtøsten og afrika er fremdeles under 0,2% av befolkninga vår per år, det skal noen hundre år til med ganske mye mer innvandring for å eventuellt bikke 50/50. Se på UDI sine tall.

Med denne meningen er jeg ganske sikker på at du er pepret med rasistisk/invandrerfientlige virkemidler, f.eks 9gag, tiktok, X/Twitter som får den mest altruistiske personen til å helle mot rasisme på få uker.

Ja vi kan kalle det nettopp fremmedfrykt, for du slenger bare ut påstander nå. Du vet lite til ingenting om kampviljen til f.eks Afghanske asylsøkere.