View Single Post
Sitat av acid-übermensch Vis innlegg
Haha, verden er en urettferdig plass å bo. Vei dine ord med omhu før du uttaler deg om en persons rettmessighet. Fortjener jeg virkelig lidelse og dødsdom, som har vært en tortur av en prosess som skriver seg tilbake fra jeg var 12 år av, samt mishandling og overgrep i barndommen, mens jeg evner å mentalisere andre og gi rom for tilgivelse på tross av det utilgivelige? Fortjener jeg å bli drept psykisk av de som skulle omfavnet meg gjennom trygghet da jeg var lita, og drept under skalpell av dem som bærer slike gudekomplekser ved sin side, at det menneskelige svinner helt hen?

Svar meg gjerne igjen, og se om jeg er en lunken person som fortjener urettmessigheter jeg aldri selv unner noen - selv ikke de som selv har påført meg det.
Vis hele sitatet...
Har faktisk opplevd mye av det samme selv og livet går ikke på skinner nå heller men er 1000 ganger bedre enn da jeg brukte alkohol og piller istedenfor. Og i tillegg er jeg blitt en meget velstående person.
Jeg velger også en sunn livstil der sunn mat og fysisk aktivitet (yoga, mye husarbeid, turgåing etc.) gir meg både ro og livsglede og den veien jeg er inne på nå tror jeg ikke er tilfeldig, men styrt av høyere makter som takk for min innsats i hans tjeneste.