View Single Post
BRAND ∞ STRONG
Sitat av *pi Vis innlegg
Å plis. Du åpner med å karakterisere meg som høy på meg selv, og når jeg prøver etter beste evne å svare deg seriøst på trådens tema så er responsen din at de filosofiske krumspringene mine er uinteressante for folk uten exphil? Folk er ikke arrogante bare fordi de er interessert i andre ting enn det du er, og du er ikke dum fordi du ikke er opptatt av filosofi. OK? Snakkes i en tråd der vi begge er interessert i temaet.
Vis hele sitatet...
Stemmer ikke.

Jeg åpnet med å si meg enig i det jeg trodde var Fulmen sin beskrivelse av hvordan enkelte folk (du) med den største
selvfølgelighet tegner og forklarer om Guds gjøren og laden.

Denne
Sitat av Fulmen Vis innlegg
Er det logisk å anta at man kan pønske ut motivene eller begrensingene til en åpenbart langt mer avansert skapning?
Vis hele sitatet...
"Høye tanker om" og "arrogant" var karakteristikker du lanserte

Her
Sitat av *pi Vis innlegg
At jeg har høye tanker om meg selv? Det kan godt være at jeg har gitt det inntrykket, men hvis du sier det fordi du tror jeg har påstått å forstå motivene til en gud jeg ikke tror på, eller en kunstig superintelligens jeg heller ikke tror på, så har du ikke lest grundig nok. Kom gjerne med reell kritikk på noe jeg faktisk har sagt, hvis du mener jeg oppfører meg arrogant.
Vis hele sitatet...
Det kom ikke fra meg, men jeg er selvfølgelig enig med deg i at du var arrogant.
Alle som hevder å vite noe om Gud er det
Sist endret av vindaloo; 24. november 2022 kl. 03:59.