Tråd: En liten logg
View Single Post
Quite atrocious
Expialidocious's Avatar
Trådstarter
736
På tide med en update!

Plantene døde heldigvis ikke, selv om de fikk hard medfart av vannmangel, nå et par uker senere ser det slik ut:

Det er jo ikke akkurat noe glansbilde, MEN de lever, og budsene eser ut.

Når jeg starta i gang vanningen igjen så dumpa plantene all næringen, de drakk vann og ga faen i resten så reservoiret sin EC krøp opp til 2.0 som er farlig høyt for denne strainen (den liker seg best på 1.5 ca i blomst), Jeg måtte vanne ut reservoiret, flere ganger. Annenhver dag sjekket jeg opp og det hadde krøpet fra ca 1.5 opp til omtrent 2.0 igjen hver gang. Så jeg vanna ut mer.

Først i dag har EC stabilisert seg og jeg ser nivået i reservoiret synker i større tempo: BINGO, de begynner å drikke mer og ta til seg næring igjen.
Planten til venstre har fått mye hardere medfart ser man, mye visne saker, jeg har rett å slett ikke hatt tid til å fjerne alt: Ja jeg vet sjansen for mugg/råte øker for hver dag men timeplanen min er helt fuckings stappa ut uka.

Det vokser altså nytt grønt under/bak det visne, og flere buds jeg trodde jeg kunne klippe av å tørke videre har fått nytt liv.
Her er noen nærbilder av flere av budsene, de to første kommer fra planten på høyresiden.


Som vi ser her så er kvaliteten ganske fin, det bugner med krystaller.

Her er en fra den mest slitne planten til venstre, ikke crap det heller, men mye mindre.