View Single Post
Kaffe fra 11-års alderen. En rekke suspekte cocktails på slutten av ungdomskolen fra barskapet til pappa med variert kvantitet og effekt. Prøvde cannabis på festival I starten av videregående. Merket svært lite der og da, men likte godt smaken. Fikk tak i noe grønt et par måneder etter, og røyket omtrent hver andre måned på høyst organiserte seanser med kompiser. Fikk effekt først etter 5-6 ganger, og fikk raskt mersmak. Begynte å studere like etter vgs, og flyttet inn et særdeles liberalt kollektiv der det var helt innafor å røyke inne. Startet den virkelige karriæren ved å svi av 25k på en enorm klump brunt (300g) gjennom en kompis, som åpenbart førte til daglig røyking i løpet av kort tid. Videre ble det gradvis eksperimentering, først via telttur i marka med vanvittige mengder fleinplukking, videre lavfrekvent bruk syre og mdma ved festlige anledninger. Prøvd ritalin to ganger, men etter en hektisk alfabetisk sortering av dvd-samlingen fant jeg ut at dette ikke var noe for meg. I dag består hverdagen av halvjevnlige fester, røyking og høstsopping. Corona har derimot ført til større inntak av alkohol, noe jeg absolutt ikke er fan av. :'(
Sist endret av Yadakadabra; 16. april 2020 kl. 03:20.