View Single Post
Dement
GothQueen's Avatar
Trådstarter
... Nå får jeg ikke opp side tre her... JaJa!

Acidous; Den bussen jeg prater om var ikke rutebuss! Det var skolebuss, som gikk nedom søppelplassen, heeelt ned!
Og du var aldri på den bussen.
Med mindre du begynnte å ta den etter at jeg gikk ut av skolen, og da fikk de en ny ordning, som gjorde at en annen buss møtte bussen ved nedkjørselen og tok alle elevene over.
Og du, du klarer deg ikke helt alene med 3k i måneden. Og det veit du!
Jeg kan ikke gå til noen og låne penger jeg. Det kan jo du! *kremt kremt*


Grunnen jeg sier at "vi blir nektet alternativ medisin" er fordi legene sier at det skal vi helst holde oss langt unna! For det er bare skummel greier, og ikke har vi råd til det heller, uten støtte fra staten.
Når som regel en time med behandling hos alternativ koster 4 - 600kr.


Cikey; sykdommen min er ikke sjelden, tvert imot. Men samma det. Og jeg beklager på det dypeste at jeg har vanskelig for å ordlegge meg, og dermed ofte bruker det nærmeste ordene jeg kommer til deg jeg egentlig mener. Det er virkelig IKKE meningen å ikke være like god i å ordlegge seg som alle andre.

Men annyway!
Hva med politiet?
Man kan så og si ringe med en innbruddstyv i huset, og politiet kan ikke komme!
Enten fordi det ikke går buss (O.o ...Do'H!), eller fordi de ikke har nok folk.
Skal ikke politiet holde orden?
Skal ikke politiet "redde oss" fra skummle mennesker?

Når jeg har vært ute på byn, så kryr det av politi der! Men dersom noen er i en nødsituasjon, så kan de ikke komme.
Er de for travelt opptatt med å holde styr på fulle folk? Har politiet for lite folk?
Hvorfor får ikke politiet mer støtte av staten?
Er ikke politiet eid av staten?
Og til slutt... WTF???