View Single Post
Trådstarter
74
Har kuttet ut rus nå, sett bortifra noen Xanor noen dager.
Å da blir det kjedelig å henge med folk som all snakk går i rus og lignende. Veit flere av de er med på å gå en tur og sånne ting.
Har også båt så nok å finne på. Men ender vell helt sikkert bare i snakk om rus,opplegg og generelle konflikter å dritt som følger livsstilen.
Er allerede sliten å blir bare enda mer sliten av å høre på det. Da jeg begynner å bli dritt å høre om samme greiene om å om igjen.
Vært i miljøet en stund å er bare samme greiene dag ut å dag inn. (Aldri vært en narkoman som må ha neste dose. bare kosa meg med litt forskjellig vær dag men aldri no drøye doser)

Men vil helst få nyktre venner (grunnet personlige årsaker passer det dårlig og henge med de jeg henger med) selvom jeg innser at jeg må jobbe med meg selv først.

Min planen er
-Komme igang med trening
-Få ett eller annet for å roe hodet, så jeg slipper tankekjøret hele døgnet som gjør meg sliten, deprimert og asosial.

Helst lyst å få noe fra en lege en å dele medisinere

Har ikke mulighet til å være rusfri 3mnd bare for og sjekke om psykolog fungerer. Tenkte så mye igjennom livet mitt i mange år. jeg selv veit hva og hvordan ting har påvirket meg senere.
,
Regner med de ber om en urinprøve hos fastlege før de skriver ut noe som helst beroligende eller andre litt sterke piller? Eller er det sånn at de tilbyr urtete og slogsblanding for så å anbefale noe annet skvipp så det ender med mange besøk før man får noe som funker?
Sist endret av Reko3; 18. juli 2019 kl. 07:18.