Tråd: ALL-IN
View Single Post
Trådstarter
103
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Kva informasjon er det som gjer at du kan slå fast at kryptovalutaer vil stige igjen? Og kvifor er det ingen andre som har den informasjonen?
Vis hele sitatet...
Sitat av Skepty Vis innlegg
Du er en idiot. Selv om du har lest på r/wallstreetbets i 2 timer og vet hva bull og bear market er, betyr det ikke at du klarer å predikere hvordan kursen til crypto, av alle ting, vil utvikle seg. Ikke bare er det umulig å vite hvordan markedet vil endre seg, men det må øke grassalt mye for at du skal gjøre opp for det du taper i renter.

Skriver ikke dette til deg, da du nok allerede er fortapt, men til noen andre som skulle komme til å lese dette, hvis du vil kaste bort alle pengene dine kan du i hvertfall nyte det mens du gjør det.
Vis hele sitatet...
Unnskyld? Jeg har vært lidenskapelig opptatt av dette i et par år allerede. Som jeg har sagt i innlegget, så er jeg ikke her for å debattere eller provosere. Hvem er du til å fortelle meg hva jeg er? Som jeg har skrevet, så er det ikke med en god følelse. Det er ikke gjort i dumdristighet, men nøye gjennomtenkt. Heldigvis, fikk jeg et svar fra en som har tatt det valget jeg står ovenfor. Jeg ser din side av saken veldig godt, for med dine øyne er det bare noe et fjols ville gjort, vi ser verden med forskjellige briller basert på hvilken erfaring og kunnskap vi har tilegnet oss.

Jeg kan nevne at jeg har holdt mange prosjekter i flere år, som jeg ikke ønsker å selge, grunnet at jeg ikke kødder med pensjonen min. Det jeg ønsker, er å få presset ut mest mulig fiat så jeg kan profittere.

Sitat av OMac Vis innlegg
Hei Wolfrod. Nå har jeg lurket på denne siden i over et tiår uten å poste en eneste kommentar- helt til jeg så innlegget ditt.

Jeg er heeelt på bølgelengde med deg, når det kommer til cryptovalutaer, og da spesielt bitcoin. Du er helt overbevist om at bitcoin er the shit, og lurer på hvordan du skal få mer penger. Jeg kan fortelle deg hva jeg selv gjorde når jeg var i akkurat den samme situasjonen, og stilte meg akkurat det samme spørsmålet som du stiller. Det er på egen risiko så klart og du må gjøre researchen din selv, men here we go.

Etter at en kompis har mast på Guttegjengen I snart fire år, om å kjøpe bitcoins, bestemte jeg meg for å sette meg godt i det. Hva det er, hvordan det funker og hvorfor akkurat bitcoin. Det endte med at jeg tok opp et forbrukslån i desember på 200k kroner. Jeg overtalte samboeren min i snart 12 år, om å gjøre det samme. Forklarte henne kort og greit, og om hun ville ta en leap of faith med meg. Hun tok opp 250k og totalt hadde vi nå 450.000 kroner i forbrukslån. Dette ville koste oss nesten 9000 kroner i mnd. 10. Desember 2018 kjøpte jeg 15 bitcoins på 3.400 dollar kurs. 7 mnd senere er kursen på 9100 dollar. Jeg solgte 8 bitcoin på 7500 dollar i mai og betalte ned forbrukslånene.

Jeg sitter igjen med 7 bitcoins, nesten 8 som er våre. Helt gratis. Kinda.. Men bitcoin kursen kommer Til å eksplodere i nærmeste framtid, så det å investere det man kan i bitcoin nå, er i mitt synspunkt det smarteste å gjøre. Reasearch bitcoin Hvis du vet ingenting om det det var mine to satoshis�� lykke til!
Vis hele sitatet...
Takk! Jeg anbefaler å ta en kikk på ChainLink, har holdt siden 0.20, i kommende bullrun vil den fort finne på å nå 10-20x når du ser på teknologien og bruksområdet.
Sist endret av Wolflord; 20. juni 2019 kl. 00:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.