View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av satoshi Vis innlegg
Alle eksperter som sier de vet hvordan i dette eksempelet pyramidene ble bygd stiller jeg meg kritisk til, jeg har ingen kilder jeg bare synes det er for godt til å være sant at de bare vet det.
Vis hele sitatet...
Men at Hancock veit det er ikkje for godt til å vere sant?
Sitat av satoshi Vis innlegg
Det jeg mente med at det er en sammenheng med dimensjonene til jorda og skaleringen til khepospyramiden er dette:
Med skalaen 1:43200 (ikke et tilfeldig nummer) vil khepospyramiden gi deg dimensjonene til jordkloden.
Vis hele sitatet...
Kvifor er ikkje 43200 eit tilfeldig tal?
Sitat av satoshi Vis innlegg
Dette skjer om du ganger base-omkreten av pyramiden med 43200 vil du få omkretsen av jorda ved ekvator. Og om du ganger høyden av pyramiden med 43200 får du radiusen av jorda (fra midten ut til hver pol).
Vis hele sitatet...
Ifølgje wikipedia er Kheopspyramiden 230.4 meter på kvar side. 230.4m*4*43200=39813120 meter. Det er ikke i nærleiken av radius for jorda. Det ser du ved at første siffer er forskjellig. For radiusen er ca. 6378km.

No er det jo ikkje det Hancock påstår; han påstår at det er lik omkretsen på jorda. Men det seier jo litt om din forståelse av Hancock, og i kva grad du har sjekka det Hancock påstår. For om du har sjekka det som er din forståelse, er det himmelropande åpenbart at det er galt.

The radius of a circle with this circumference would be 6335.4407 km. The Radius of Curvature in a Meridian plane at the Equator as calculated from WGS 84 (World Geodetic Survey 1984) data is 6335.4393 km. The difference in these two values is .0014 km or 1.4 meters in radius.
Vis hele sitatet...
Her lyger imidlertid Hancock. WGS84-radiusen er ikkje 6335.4393km. Den er 6378137 meter, eller 6378.137km. Då fell resten av poenget litt bort. Sure, du har to tall som du kan gi ein eller annan samanheng ved å bruke ein tilfeldig faktor.

Grunnen til at 43200 er eit spesielt tal tipper eg er at det er talet sekund i 12 timer. Men timer, minutt, og sekund er menneskelege konsept, og ikkje noko kosmisk. Det er heller inenting som tyder på at egypterane hadde sekund, meg bekjent.

Det du held på med her er numerologi, som er solid plassert i den pseudovitenskaplege leiren.
Sist endret av vidarlo; 10. februar 2019 kl. 00:18.