View Single Post
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
752
Om dette hadde vært vitenskapelig bevist dødsfal med THC som årsak hadde det fått enorm omtale på internasjonal basis.
Dette virker veldig merkelig.

En annen artig detalj er at forfatteren av artikkelen vistnok er Kommunikasjonsrådgiver i oslopolitiet. Det må merkes at artikkelen er fra 2001.

EDIT: Ved videre etterforskning har jeg funnet dette:
VG kopierte denne på nettavisen sin og jeg mailet journalisten der, som
faktisk var ganske hyggelig. (...) VG-Nett hadde ikke tid til å sjekke kildene, så de kopierte bare
dagsavisens historie og den kom visst fra medlemsbladet til
Landsforeningen mot Stoff
Vis hele sitatet...
- kilde

Sitat av lex123 Vis innlegg
Om dette hadde vært vitenskapelig bevist dødsfal med THC som årsak hadde det fått enorm omtale på internasjonal basis.
Dette virker veldig merkelig.

En annen artig detalj er at forfatteren av artikkelen vistnok er Kommunikasjonsrådgiver i oslopolitiet. Det må merkes at artikkelen er fra 2001.

EDIT: Ved videre etterforskning har jeg funnet dette:
- kilde
Vis hele sitatet...
Jeg tror det som har hendt er at noen har fått info fra politiet eller lignende om 6 dødsfall relatert til hasj, på en eller annen måte tolket det som om dødsfallet var direkte relatert til virkestoffet i hasjen. Så kommer journalister med dårlig kildekritikk inn i bildet å ruller ballen videre. Dette er jo kun en teori såklart, men jeg syntes definitivt noe er mistenkelig med dette.
Sist endret av lex123; 26. januar 2012 kl. 22:30.