View Single Post
Først og fremst vil jeg si at dette ikke er noe personlig angrep på noen av dere her inne. Jeg har selv jobbet i psykiatri, hovedsakelig med rus-avhengige. Jeg studerer psykologi i Trondheim og går 4 året.
Når det er sagt vil jeg innrømme at jeg kaster bort store deler av livet mitt på andre idiotiske ting, og jeg henger langt etter på skolen. Grunnen til at jeg spør er fordi jeg virkerlig lurer på hva som driver dere til å drive med dop? Her inne er det et stort samfunn der mange deler samme entusiasme overfor rusmidler og jeg synes det er fint at dette forumet finnes, men jeg blir ikke mindre nysgjerrig av den grunn.
Er det så lett som at de fleste rusmidler i bunn og grunn er mindre farlige enn alkohol (som er lovlig)? Er det noen som ruser seg ofte og som ikke er burnouts?

Jeg skal innrømme at jeg har et veldig skjevt inntrykk av unge mennesker som ruser seg, da de jeg har jobbet med virkelig har vært bunn av bøtta, men det er også derfor jeg spør. Jeg lurer på hva det er som driver dere til å bruke så mye tid på noe som er ulovlig, og som igjen resulterer i et behov det er vanskelig å tilfredstille.