View Single Post
Mange som har svart godt her.

Uansett vil jeg si at ja, du var jævla uheldig. Det er ikke alle fastleger som forteller videre at man røyker cannabis. Du var uheldig, du har en ung fastlege som ønsker å være regelrytter.

Det betyr ikke at dette ikke kan bli en positiv endring i livet ditt. Kanskje er det bra med en pause fra cannabis en stund?

Sørg for at du får andre ressurser tilgjengelig som eksempelvis terapi eller medisiner mot angst. Vil også anbefale meditasjon og yoga, dette kan også hjelpe mot angst og depresjon.

Jeg røyket cannabis daglig i 7 år. Fikk etterhvert angst og sluttet....men, savner det fortsatt og røyker innimellom. Min opplevelse er at så lenge jeg ikke røyker like hyppig så får jeg ikke angst av dette lenger. Mange av de jeg vokste opp med begynte å røyke da de var rundt 15 år gamle. Alle fikk på et eller annet tidspunkt problemer med angst(mens man var fjern) om de røyka daglig. Noen "røyka seg gjennom det" og kom over angst-barrieren, andre må røyke sjeldnere, noen måtte slutte tvert.

Cannabis kan både hjelpe mot angst og føre til angst. Dermed er det vanskelig å si hva som er tilfellet når det gjelder deg.

Jeg håper du får hjelpen du trenger! Lykke til.