View Single Post
Sitat av GodMorgenJuice Vis innlegg
Kanskje dårlig formulert, Unnskyld for det. Mente ikke at han skal fortsette å røyke. Men at legen bør hjelpe han istede for å sette han på urinprøver
Vis hele sitatet...
Tro det eller ei, men legen hjelper med å sette TS på urinprøver.

TS må ikke ta urinprøver, det er ingen tvang.
Men om ts vil være en aktiv del av samfunnet så må ts bare finne seg i å gå på de prøvene, ts vil da få et klarere hode om ts holder seg ren, ts vil få det lettere iforhold til depresjons og det som følger med på det lasset, ts vil mest sannsynlig bli helt frisk fordi det er lettere å finne veien ut av depresjon når man er nykter enn hva det er når man går i tåka. Selvfølgelig med mindre ts er kronisk depressiv og har vært lei seg hele livet, noe jeg tviler på.
De fleste andre typer depresjon forsterkes av cannabis.

Sitat av knert Vis innlegg
Til dere som lurte på om jeg kjører ruset, nei. Det har jeg aldri gjort, og kunne aldri vurdert å gjøre det heller. Hadde fått alt for mye angst, så det hadde vært helt uaktuelt. Selvfølgelig ser jeg den at det er farlig med cannabis og trafikk, men jeg røyker aldri samme dag jeg skal ut i trafikken.
Vis hele sitatet...
Jeg tror du lyver her, du nevner daglig røyking og det gjør deg til en klassisk stoner og alle stonere sier det du skriver nå, jeg kjører jo ikke når jeg er stein? bare når jeg ikke føler meg stein.

Det er ikke meningen å være kvass her, men jeg vet veldig godt hva det vil si å være stoner og depressiv, i et land hvor det er ulovelig å bruke cannabis så går de hånd i hånd.
Sist endret av Kjelldriver; 17. januar 2019 kl. 23:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.