View Single Post
DonVito, jeg har nå lest omtrent alle postene og alle svarene du har gitt og fått på side en og to, og har ikke kommet lengere. Det er utrolig mye interressant informasjon du og andre, f. eks. DarkStaar, kommer med. Og det at du/deler alt dette med helt ukjente folk på internett, som kan være fra 10 år til 100 år (?), gir meg en enorm følelse av selvinnsikt. Jeg håper du nå, fem måneder etter den første posten, er kommet deg helt, eller nesten helt ut av det "helvettet" du har vært igjennom. Når du føler deg helt ferdig med amfetaminen, synes jeg at du burde lese igjennom hele denne tråden, med alle innlegg og slikt, om du ikke har gjort det da, og tenke på alle de personene rundt omkring i Norge som har prøvd så godt de kunne å støtte deg. Og, forresten, du burde prøve å få skrevet en liten bok eller et om deg selv og om dine oppleverser med "speed". Du kunne også prøvd å få laget noe foredrag som du kan reise rundt på ungdommskoler, vidregående skoler, universiteter og lignende for å holde. Stå på, DonVito!