View Single Post
Joda, bra tråd det her, flott at noen får greie på hvordan det fungerer og bla-bla-bla...herregud, er det ingen som lærte deg at du ikke skulle ta den dritten der eller? Å stakkars meg, jeg har gått tom for speed...og øl...? Du er 20 år og ligger i sengen og sutrer med øl på nattbordet? Hva med foreldrene dine eller søsken, tenkte du ikke på dem før du prøvde å gjøre deg selv til en zombie? I tråden din kommer det på en måte frem av du ikke ønsker sympati, men for meg virker det som om du er ute etter sympati...vel du får IKKE min. Dere som har barn selv, skjønner kanskje denne posten litt bedre.

Selv har jeg aldri prøvd noe sterkere enn sigarett og paralgin forte (etter en operasjon) og er jævlig stolt av det. Jeg har hatt venner som har skeiet totalt ut og dødd av overdose, ikke noe koselig i det hele tatt. Jeg blir så forbanna at folk i år 2006 ikke har skjlnt at en skal holde seg borte fra sånn dritt, det fører ikke med seg noe godt uansett. Ja, ja det er jo så fett og deilig med den rusen, bla-bla sier jeg igjen


Du visste vel hva du gikk til da du prøvde første gang regner jeg med....nei, du skulle hatt deg en...nei to på trynet som putter i deg sånn dritt og ødelegger livet ditt...period!

Mulig det blir mange sinna kommentarer her nå, men det bryr jeg meg heldigvis ikke om, for jeg vet hva jeg står for. Og ja jeg vet de står i reglene at man ikke skal messe med at dop er farlig osv....men vi som ikke driver med sånn dritt må få lov til å komme med komentarer på sånne ting vi og
Sist endret av Spawn2; 15. juli 2006 kl. 11:36.