View Single Post
Huff da. Dette hørtes ikke bra ut DonVito, håper virkelig du får hjelp til å komme deg bort fra dette.. Jeg tror også det er utrolig mange der ute som har det nogenlunde slik du har det akkurat nå, men en stor del av dem innser, i motsetning til deg, ikke at dem har et problem.

Skjønner at du har holdt på lenge. Men har du hatt noen småperioder uten amfetamin, eller har du brukt hver dag? Du skriver også at du føler deg normal når du har tatt amfetamin, noe som etter min erfaring er felles for misbrukere av nevnte stoff. Regner med at familien din kanskje er inneforstått med ditt rusproblem? Da ville jeg isåfall kanskje vurdert å isolere meg en liten periode. Jeg hadde gått til legen og sykmeldt meg og så hadde jeg bedt familien min være tålmodig mens jeg (og dem) prøver å få meg til å kutte ut det dritet. I tillegg hadde jeg kuttet det meste av sosial kontakt en liten stund, og latt være å gå ut. Det er klart at det kan bli tøfft, men har du familien bak deg, og den viljen til å slutte som du viser i innlegget ditt, så er det heller ikke umulig

Kanskje du da får en ny definisjon av uttrykket "normal".

Ellers var det et veldig bra skrevet innlegg, som jeg håper folk tar til etteretning før de tar bestemmelsen om de skal prøve eller ikke.