View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg vet ikke helt hva betegnelsen PAM står for men han er innlagt på psykiatrisk sykehus/institusjon i regi av sykehuset. Om det er resepsjon, kontor, vakttelefon eller hva det vet jeg ikke men han har i hvertfall fått ha tilgang til en trådløs telefon som tilhører stedet/ansatte/sentralbordet(??) som pasientene kan få låne. Helt konkret hvordan type telefon det er er en tanke som ikke engang har brydd meg. Aner ikke om det er vanlig utlån eller om han klarer å overtale de for å bruke den men nå har de iallefall sagt fra til meg når jeg ringte dit og til familien hans at han får restriksjoner for telefonbruken etter truslene i går.

Når det gjelder besøk syns jeg også det er veldig rart at han får ha besøk av noen så tidlig.

Men vet du, det stikker veldig når du anklager tråden min for å være bull. Jeg leste en tråd her inne om voldtekt og at flere mente at det ikke hadde skjedd og jeg fikk så vondt på jentas vegne! Og nå sitter jeg her selv i en traumatisk situasjon og blir også møtt med anklager om at det ikke er sant og jeg vil bare si at jeg syns du skal passe litt på hva du skriver til folk i veldig sårbar og belastende situasjon. Jeg har skrevet her i nød for støtte og hjelp, sykepleierne mente at jeg stod i så krevende situasjon at jeg burde få profesjonell hjelp og jeg er på randen av ikke bare nervesammenbrudd men også en hel livsomveltning hvor jeg forstår at fremtiden ikke kommer til å bli som jeg har planlagt og hvor den tunge stenen i magen har sunket helt til bunns om at all tolmodigheten min med han og det jeg har investert i forholdet på bekostning av meg selv har vært forgjeves. Det er ikke noe gøy eller underholdende med at den man bryr seg mest om i livet ikke bare er psykisk syk men det som man kan kalle gal... Jeg har det helt jævlig så hvis du kommer for å hakke og mistro please ikke gjør det i tråden min.
Vis hele sitatet...
Det er alltid noen som skal mene noe om alt, prøv og ikke ta det til deg. Det var jeg som skrev tråden om den henlagte voldtektssaken, så jeg vet hvor frustrerende og sårende det er at folk skal tro du lyver om noe sånt. For meg så er det helt absurd at enkelte folk kan tro at noen faktisk går anonym på en side og dikter opp en så smertefull historie. Kun for hva da? Man oppnår ikke noe som helst selv. Ingen vinning. Null. Nada. Du er utrolig tøff og sterk som forteller om dette, det er ikke bare-bare å gjøre det når det koker som verst.
Kan virke som de som mener du ikke forteller sann historie gjør det fordi de rett og slett ikke har tillit til verden av en eller annen forpult grunn (voldelig far, mobbet i barndommen, eksen slo opp pga liten pikk?) uansett, de er heelt på bærtur (intet funn heller!).
Lurer på hva som foregår i en slik hjerne når den første konklusjonen som blir trekt er at offeret juger. Ingen har lyst å være offer (jo, kanskje noen men ikke i en slik situasjon).

Uansett.
Det er faktisk ikke greit at han blir utsatt for så mange forskjellig inntrykk hele tiden. Han trenger hvile og isolasjon. Kan du ikke spørre de hvorfor han ikke får det? Det virker helt sykt i mine øyne.
Men ja stå på, du er vanvittig sterk. Ikke gi opp på deg selv - og husk å ta på din egen luftmaske først da.