View Single Post
Hei!

Knall rapport xtapolapocetl! Meget godt skrevet!

Sitat av InTrance Vis innlegg
Har du erfaring rundt 5-meo DMT? Hvordan er denne i forhold til vanlig DMT?
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke selv erfaring med N,N-DMT, men har testet 5-meo-dmt ved flere anledninger.. Rundt på nettet har jeg sett DMT beskrivd, i en sammenlikning med 5-meo-dmt, som det spirituelle og åndelige, mens 5-meo-dmt beskrives som krafta.

Ut fra andres rapporter på DMT og mine egne erfaringer med 5-meo så føler jeg denne beskrivelsen passer bra. 5-meo-dmt er heller ikke like visuelt som DMT. Det er hvertfall ikke min erfaring Men her er en:

(Dette er en stund siden og jeg husker bare det lette sammendraget av tanker og følelser.)

-En av de første gangene jeg røyket meo satt jeg forran en tv på ett relativt lite rom hos en kompis. Vi hadde visuals på tv'en med røde, spiral aktive bobler som roterte og Zeppelin med Whole lotta love på godt volum.

Jeg husker jeg hadde bestemt meg for å bryte skikkelig gjennom iom at jeg ikke hadde gjort det før. Kompisen min skulle sitte og røyke etter meg. Jeg fyrer opp 30mg i en liten crack pipe og holder nede. Hehe, rakk ikke engang blåse ut før jeg er på god vei opp. I det jeg blåser ut røyken spretter jeg høyere enn noen av de andre gangene. Det kjentes ut som om jeg plutselig spratt en meter. Virka som det ikke var noe mellom stadie på den meteren liksom.. Det kom som ett godt sjokk idet visualsene på tv'en fyller rommet badet i masse kjærlighet fra zeppelin.

Jeg er død. Eller det finner jeg hvertfall ut der jeg reiser gjennom spiraler av bobler i en enorm fart. Hjertet mitt banker som en hammer i brystet og jeg hyperventilerer, kanskje jeg ikke er død likevel da ^^ Jeg kommer fram til at bevisstheten min er koblet fra kroppen og kjenner hjertet mitt stoppe flere ganger. Jeg er overbevist om at hvis jeg dør så kommer jeg fortsatt til å være igjen i rommet og oppleve det som skjer, men ikke være fysisk tilstede. Etter å ha avtalt med kompisen min at hvis jeg stryker så skal han følge etter med dobbelt trekk blir jeg forholdsvisbetrygget mens jeg gradvis synker ned i kroppen og igjen må konsentrere om å puste riktig så jeg ikke skal svelge tunga mi eller få hjerte infarkt.

Jeg hadde det tung i 3 dager i form av depresjon etter mitt første møte med noe jeg i ettertid har kalt for null-punktet. Det er følelsen jeg får av å bryte gjennom på 5-meo-dmt. Jeg møter døden, stirrer den i hvitøyet og overlever hver gang I denne tilstanden føler jeg at alt slutter å eksistere og ting stopper opp i en deilig meditativ tilstand hvor det faktisk er tid til ettertanke og ting begynner å eksistere. Jeg forbinder det med å tråkke over til den andre siden, og for en liten stund eksistere i nullet. ((

Håper dette kan hjelpe til å bidra med litt sammenlikningsgrunnlag på stoffene (:

Creds for god rapport nok en gang xtapolapocetl!


Mvh
TA