View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av seriouslowitch Vis innlegg
Da har du nok stresset for mye og gjerne inntatt feil næring, kanskje har du kjørt på med en sjokolade, kaffe litt brus og annen junk-food istedenfor proteinrik og sunn mat. Husk at alt du spiser av slikt samt alkohol, tobakk, hasj og andre stimuli vil gi motsatt effekt i ettertid. Kanskje hadde du søvnunderskudd i tillegg.
Vis hele sitatet...
Nei! Kosten var mye grønnsaker, korn, belgfrukter og kjøtt, det meste økologiske faktisk. Ekstremt lite sjokolade og brus. Aldri nesten aldri alkohol (men da lite), aldri tobakk og hasj (samme gjelder tyngre stoffer også).

Sitat av seriouslowitch Vis innlegg
Det kan også være at du ikke trivdes i miljøet og følte deg usikker og engstelig i forholdet til de andre ansatte og rett og slett trengte å komme deg bort og over på uføretrygd fordi disse hadde et negativt forhold til deg.
Vis hele sitatet...
Igjen, nei!

Sitat av seriouslowitch Vis innlegg
Før jeg begynte med stressfyllt og stillesittende arbeid i industrien, arbeidet jeg som bud og kunne holde et rolig tempo, så stress er nok en betydelig faktor i så henseende, men også inntak av alkohol og andre rusmidler over tid har stor betydning.
Vis hele sitatet...
Stress var heller ikke noe vanlig i den jobben. Det var selvsagt stress noen ganger, men hvilket yrke har ikke det?


Kanskje du heller bør la være å være hobbypsykolog? For det ser ut til, at du har dannet deg et mønster kun utifra din sykdomshistorie. Men du klarer tydeligvis ikke og skjønne, at du har et ekstremt mangelfult datagrunnlag. Det hele endte så og si opp med, at en psykiater skrev at jeg skulle ha uføretrygd i epikrisen. Kanskje psykiateren vet noe som du ikke vet? Han har da kun ca. 15 års utdannelse innen området.