View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ca et par timer senere ble det 150mg kodein og 100mg dihydrocodein. Bra form. Ikke nodde form men sykt rusa. Kan ikke stå serlig lenge. Kan Bare ligge å se på TV å føle meg sykt digg.

Tippet all in all har jeg tatt 30mg oxy. 10mg så 20mg så noen timer senere 150mg kodein og 100mg dihydrocodein

Skal prøve 40mg oxy "in one go" om 3-4 dager for å se om jeg kan finne noddeformen. Rusen er FOR bra så ikke noe jeg skal ta for ofte. Kan skjønne hvorfor USA har et oxy/opiat problem
Vis hele sitatet...
Du sier du skjønner at USA har et oxy/opiat problem. Tenker du at du selv har et oxy/opiat problem? Eller tenker du bare teste litt og så gi deg før det blir et problem? Jeg spør for jeg er litt der selv. Jeg tester litt opiater og koser meg med det en sjelden gang. Samtidig vet jeg at det er å gamble litt med livet. Siden jeg vet hvor god rusen er, så kan det bli lett å ty til om livet skulle bli veldig kjipt en gang. Da må man på en måte ta forhåndsregler og tenke igjenom hvor fort man kan ende opp med å bli både psykisk og fysisk avhengig.