Tråd: Pride/FRI
View Single Post
Sitat av Han-Tyumi Vis innlegg
Skal vere heilt ærleg og seie at eg hadde eit lite innfall av hyperfokus der blei litt vell opphengt i å samanlikne tal og gløymde meg litt i eigen kverulering. Ser no at det ikkje er den mest vasstett argumentasjonen eg kjem med og har ikkje noko betre unnskyldning å komme med.

For å svare på spørsmålet ditt må eg nok komme med eit "ja, men".Kort sagt trur eg kor stor grad ein transmann vil kunne konkurrere med cismenn vil vere avhengig av omstendet. Folk reagerer veldig forskjellig på hormona ein får under slik behandling og det er mange faktorar som spelar inn. Har ikkje nokre konkrete tal på forskjell mellom muskelmasse før og etter hormonbehandling så kor stort sannsynet er tørr eg ikkje sei, men ja, eg trur det er mogleg.
Vis hele sitatet...
At det kan være mulig er ikke så relevant her. Man kan sikkert teoretisk tenke seg at det er mulig at en cis-kvinne kan hevde seg i en herreidrett også, men det er fortsatt rimelig å anta at det er en fordel å være mann. Er du enig i at det er rimelig å regne transkvinner i kategori med menn akkurat når det gjelder fysisk utgangspunkt i idrett, uten at det betyr at man underkjenner identiteten deres?