View Single Post
Sitat av Drsskkr Vis innlegg
Om dagens selgere klarer det, er jo ganske tydelig at mesteparten av dagens selgere klarer det fordi det er ikke så mange som blir tatt. Spørsmålet mitt var jo om det er en stor risiko og selge på snapp, jeg er klar over at det er en risiko med all type selging om det er over wickr imessagse eller snapp. Men er riskioen større for og bli tatt på snapp eller er det like my risiko om du selger på wikr
Vis hele sitatet...
Jeg kan ikke se for meg at det er noe særlig større risiko å selge via snapchat, enn feks via wickr eller protonmail.

Sitat av Relevant Vis innlegg
Ja, men det er alltids feil i egne teorier og det er en del av å være menneske at ting ikke går etter planen. Kunne man operert sånn og hatt en sikker plan? Kanskje, men kanskje du hadde vært lite konkurransedyktig og ikke hatt den brukermassen som systemet ditt krever for at du skal tjene noe. Dopselgere er ofte vanlige folk, noen ganger dumme folk, noen ganger smarte folk. Det å si at man kan gjøre en bedre buissness enn absolutt alle andre, uten å ha noen praktisk erfaring blir rett og slett arrogant.
Vis hele sitatet...
Det er helt riktig at min modell ville være mye mindre konkurransedyktig enn 'vanlige' selgere. Jeg sa aldri at jeg skulle gjøre business, men hvis 'og ikke bli tatt' er førsteprioritert hos en selger, så bør han kanskje bytte forretningsmodell.

Det jeg ikke skjønner er hvorfor enkelte heller vil selge små mengder narkotika enn å jobbe på kassa på Rimi med samme lønn.
Sist endret av Superspurv; 11. mai 2021 kl. 13:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.