View Single Post
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Trådstarter
766
Politiet har sagt se ikke går ut om det kommer siktelse allerede i mai/juni.

Antakeligvis er det tatt ut flere siktelse for falsk forklaring hos medsamensvirende til TH eller annen GjerningsMann.

Tenker de sirkelen blir mindre og mindre rundt GM.

De har sagt de fant noe i vannet som" IKKE" hadde noe med saken å gjøre.poøitiet har sagt svært lite, men de har sagt litt.

Alt de har sagt inntil videre bekrefter at TH er gjerningsmann eller annen nære familie.

De prøver å bekrefte papir/printer fra trusselbrevet. Noe som kanskje kan FELLE GM.

Tenker dette er et slags arveoppgjør eller ren affekt fra TH. Kan ikke forestille meg han har planlagt å drepe henne på en sånn måte og tro han ikke vil bli siktet. Dette har han gjort i affekt og lagd en god plan på relativt kort tid eller så er det arveoppgjør fra helvettes.


En annen mulighet er en forretningsforbindelser som hadde vært i retten med TH rett før "drapet"

De to personene som politiet ikke har identifisert ved futurum bygget skulle drepe TH. Han oppdager og reiser hjem og finne AEH bortført.

Eneste feilen med den teorien er at de hadde sikkert tatt dem sammen, og at TH flyttet hjem igjen etter bortføring

Hadde han vært redd for livet sitt hadde han ikke reist frivillig hjem og bodd der alene uten et ordentlig alarm system. Noe han ksnskeb har fått montert i ettertid.


Synes saken er så spennede siden ingenting stemmer med TH.

Ikke typen til å ødelegge livet sitt med mord (tolmldig forretningsmann med is iagen i trading).

AEH har visst vært utro mot broren til TH og han har løpt etter broren sin med kniv på fylla på temperament han har så affekt drap passer ganske godt til profilen hans om jeg skal leke psykolog.


"gøy" /interessant om vi kan diskutere teoriene her også.

Dere finner meg i diskusjonen på flashback også.