View Single Post
Hei!

Jeg fant ut at min kjære kjæreste gjennom flere år drev å knullet sin voksne sjef bak ryggen min.

Jeg har nå kommet over sjokket, og føler det er på tide å komme seg litt ut igjen. Uansett, så er problemet at jeg i 95 ut av 100 tilfeller kommer etter fuckings 15-20 sekunder. Jeg kan (kunne?) kjøre en 5-6 runder på en kveld men får samme utfallet HVER ENESTE GANG. Dette er veldig flaut og jeg tør ikke ligge med nye damer i frykt for dette. Jeg er flink på foreplay og er veldig glad i å gi oralsex men jeg har opplevd at de fleste jenter IKKE vil bli slikket.

Jeg har prøvd alt fra runkeøvelser, til avslapping, tenke på ekle ting, kondomer, bedøvende kremer, start/stopp teknikker osv men INGENTING hjelper.... Har noen noen tips til eventuelle medikamenter eller annet som fungerer? Jeg kommer KUN fort ved penetrering. Kan suges og runkes LENGE. Skjer bare noe med en gang jeg putter inn penisen.


Jeg er forresten akkurat fylt 20, men har vært seksuelt aktiv med mange partnere siden jeg var 14. Dette har vært et problem hele mitt seksuelle liv...
Sist endret av Titsmaskin; 15. juli 2019 kl. 18:08. Grunn: Tilleggsinformasjon