View Single Post
Sitat av vividfuture Vis innlegg
grunnen for at politiet ikke slår til nå, er fordi maktbalansen er fuckedup, og beslaglegger de dopet og pengene til de store gøtta nå, hvordan skal de finne de større gutta senere.(?)thought
Vis hele sitatet...
Om argumentet for å ta brukere er at man skal ta selgere, så må det nesten følge at for å ta distributører, så må du ta selgere, og så videre oppover. Ergo gir det svært lite mening, med mindre de ikke skulle ta de, fordi de hadde en større sak på gang - men jeg så ikke i min skumlesing at dette var tilfelle.

Sitat av Miss D. Meanour Vis innlegg
Det er litt rart å legge merke til, hvordan "besteborgere" - gjerne finansielt stabile sådanne - nærmest ønsker å tro det beste om politiet. Når det gang på gang viser seg at de er noen gigantiske idioter som sliter noe helt sinnsykt med å følge banalt enkle tjenesteforskrifter.
Vis hele sitatet...
Vel, jeg tror du bør huske Hanlon's razor her. Sakene som kommer i media gjør det nettopp fordi de er ekstraordinære - og det er et godt tegn at politiet selv finner dette. Det viser at de har råtne egg, men jobber med å ta disse. En arbeidsstyrke på 16 295 årsverk per 3. kvartal 2016 vil åpenbart ha sine råtne egg. Du har plassert deg diametralt til de du kaller godtroende "besteborgere" ser det ut til, uten at denne posisjonen egentlig gir så mye mer mening i mine øyne.
Sist endret av Xasma; 13. november 2016 kl. 20:23.