View Single Post
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Hver dag så har du noe sånt som 50 likes. Sjansen for at du matcher på en av de, er kanskje 50%.

Tinder er laget slik at matcher kommer tidlig i køen. Sannsynlgiviis vil alle som har matchet deg, komme før du har brukt opp likene dine.

Det eneste som gir mening, rent statistisk sett, er å pisse gjennom alle likene uten å se på ett eneste bilde. Lik alle.

Gjlr du dette hver dag, vil du etterhvert få et par hundre matches. Om du sitter lenge og glor og vurderer, når du med all sannsynlighet ikke vil matche med dem du velger ut, har ingenting for seg. Når fu uansett vil få alle de faktisk potensielle matchene på denne måten.
Vis hele sitatet...
Har du prøvd dette og fått hundrevis av matches? Det gir jo mening, så lenge du antar at Tinder ikke behandler profilen din annerledes avhengig av bruken din. Men akkurat det tror jeg ikke er tilfellet. For meg virker det ganske intuitivt at Tinder vil nedprioritere folk som bare rightswiper, og kategorisere dem som desp/spambots. Dette er også beskrevet flere steder på nettet. F.eks her. Jeg kan ikke gå god for at noe av dette stemmer ettersom tinder er proprietært, men jeg kan si at det virker svært rimelig at appen straffer den typen oppførsel. Derfor lurer jeg på om du har erfaring med det, eller om innlegget ditt er mer som et tankeeksperiment.