Tråd: Laced weed
View Single Post
Ingen som smører harsjen sin med lsd, dmt, amf, heroin og så videre.

1: It makes no sense fra et økonomiske perspektiv, avanse på harsjen er allerede veldig god (spes disse tider med gode kontakter) - å smøre inn kjallen med et dyrere stoff per G blir bare idiotisk.

2: Du vet ikke inntaksmåten til brukeren. Skyt meg om jeg tar feil, men f.eks lsd og amf egner seg dårlig til å røyke på. Jeg har i hvertfall ikke sett noen fylle maisern med lsd per dags dato.

3: Gratulerer, du fikk god weed. Cannabis blir veldig ofte sett på som et svakt og uskyldig rusmiddel med inget avhengighetspotensiale, men der sannheten er det komplette motsatte. THC kan gi psykedelisk rus, THC kan gi visuals og THC kan gi en forstyrrelse av din oppfattelsen av ego.

4: Det er ikke alle hjerner som tåler THC i like stor grad, og det er i hvertfall en andel der ute som ikke burde røre stoffet i det hele tatt. Ruspåført psykose er i stor grad mulig ved bruk av THC, spesielt hvis man har noe underliggende som da kan bli utløst av en THC-tripp.

5: Kos deg, men respekter stoffet med alle dens aspekter; både negative såvel som positive. Innrøm for deg selv at det ikke er et så uskyldig og nærmest ufarlig stoff som mange vil ha det til, og bruk det deretter. Mye godt kan had, men mangt kan mistes!

Lykke til!