Tråd: Laced weed
View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av tradem09 Vis innlegg
99 prosent sikker på at det var laced eller noe liknende. har aldri hørt om at noen får ego death av bare weed. jeg vil også nevne at tid var gjenerelt ikke til stede, jeg måtte også pisse hele tiden, ca hvert 20nde min

kompisen min sa også at han har sett ting nesten hver gang han har røyka, som er rundt 5 ganger. han mente at det ikke var ¨visuals¨, men istede drømmer. noe jeg syntes var veldig rart. vi begynte begge å rykke ukontrollerbart i armer og bein
Vis hele sitatet...
Det høres ut som at dere er ganske ferske cannabis røykere siden kompisen din har røyka bare fem ganger og "sett ting nesten hver gang han har røyka". En viktig ting dere må innse er at cannabis er ikke for alle! Det dere opplever kommer ikke fra laca weed men at deres hjerne kjemi ikke tåler den store dopaminboosten og psykoaktive stimuleringa som weed gir. Det er mange som ikke tåler å røyke og det er viktig å slutte heller før enn senere, for hjernen kan i Værste fall bli permanent eller langvarig skadet når dere fortsetter å bruke et stoff hjernen deres tydeligvis blir overstimulert av.