View Single Post
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
766
Sitat av Sluzzz Vis innlegg
Tja Paralgin Forte er ikke akkurat noe man "Må ha masse av" bare fordi man har prøvd det en gang.

Kanskje blir du lunken og fin i formen av 3-4 stk. Men noe Heroin eufori er det ikke.
Vis hele sitatet...
Enig og uenig.

Som nykter etter to år fikk jeg respekt på tramdol.
Tok 3 stykker og kjørte hjem
Noe som tok 1, 5 timer.

Etter å ha kjørt 1 timer ble musikken så kul og jeg ble dødskul igjen. Kjempe fresh og rolig og glad.

Euforien kom snikende.

Jeg kom hjem satt oppe hele natta og gjorde egentlig ingenting, men koste meg skikkelig.

Var ikke en heroin rus, men allkavell. Var noe av lignende eufori, bare ikke så PANG som heroin rusen.

Man kan oppnå noe av det samme med disse i riktig dose.

Man kan også ta bittelitt for mye og spy hele natta.

Anbefaler ingen å leke med Opiat avhengighet.

Jeg begynnte faktisk med heroin og prøvde andre opiater seinere, men jeg var veldig lost på andre ting før heroinen.

Da jeg begynnte med heroin brukte jeg det kun i helgene i flere år og da var livet mitt faktisk veldig bra.

Fikk utløp fra all agg i helgene med en kompis hvor vi som regel røyk heroin, og om vi ikke fikk tak i det satt vi å freebasa.

Kompisen ble aldri avheghig

Forskjellen var at han ville bruke alt de to dagene i helgen.

Jeg ville spare litt til neste morgen, og neste kveld og til mandag før jobb osv.

Så jeg ble grisehekta med en gang jeg begynnte å bruke utover helgen.

Årene før det var jeg hekta på speed og benzo, ett år på Kokain, men aldri smertestillende før hero kjøret.


Problemet med opiater IMO er at man merker ikke at man er avhengig før man har tråkke over flere grenser.

Det gjør ikke noe vondt å tråkke over personlige grenser på opiater siden man er så bedøvet.


Er ikke så kjipt å stjele frs bestemor når man er stein, ikke så kjipt å prostituerte seg heller sikkert for jenter når de først er steine, konsekvensene kommer når rusen går ut, og da Må man ha mer for å skjule smerten.


Gikk tydeligvis bra med deg som spiste du paralgin F.

Kodein funker ikke på meg, kanskje ikke deg heller.


Har spist 10-20 kodein uten å føle noe.

Er ikke alle som gjør om kodein til riktig stoff i leveren så kanskje du er en av de.


Alle vennene jeg hadde før jeg var 18 turte ikke ha kontskt med meg.
Møtte flere av dem i Oslo, noe jeg ikke husker engang. Men pinlig å høre om i ettertid.
Ble litt OT