Tråd: Nye naboer
View Single Post
"Hei hørte dere bråket fra 9 ern her i går, aldri fred å få, Om du skriver under nå så får vi dem ut til vinter'n"
Vis hele sitatet...
RIP
- Jokke -

Jeg synes folk reagerer litt hardt nå. Selvfølgelig er det irriterende når de som bor over deg bråker mye, uansett hvilken årsak det skyldes. Kanskje litt nedoversparkende førstepost av TS, men hvis man går lenge med naboer som bråker er det klart man blir irritert og forsøker å finne begrunnelser for å få dem ut. Det blir nesten for dumt når tråden fylles opp av moraliserende prekner som gjentar tilnærmet ord for ord hva den første preknen inneholdt.
Vis hele sitatet...
Vel ts la nå i stor grad opp til akkurat det selv med måten OP ble skrevet på. Ts favnet bredt og forsøkte å få med mest mulig for å ramme bredest mulig, og oppnådde kun å fremstille seg selv i et svært dårlig lys. Var nok derfor folk kommenterte slik de gjorde. I lys av OP så må en vel si at reaksjonene tross alt er forståelig eller?

At en som er handikappet må stå opp litt tidligere enn andre for å bli klar tror jeg de fleste vil ha forståelse for. Og når de sover til 06.15 så er det nesten innenfor. Om du klager på bråk fra kl 06.15 så tenker jeg det kan bli veldig vanskelig å få medhold i. Barnegråt på nettene er en naturlig del av livet i større eller mindre grad. Om en ikke tåler slikt så er vel ikke leilighet den optimale boformen?

Har du vurdert alternative måter å komme rundt problemene på? Hva med sov i ro? Formstøpte in-ear plugger med aktiv støykanselering? Fin å bruke også når du skal sove. Om det blir alt for mye så kan det jo være et signal om at det er på tide å finne et nytt hjem?
Sist endret av frtoretang; 14. desember 2017 kl. 05:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.